World Information Organisation

campagnes

Üppig was gevraagd een wervingscampagne te ontwikkelen en kwam met het concept ‘spy’. In het concept zien we een manshoog persoon die, terwijl hij een krant leest, de bewegingen om zich heen goed in de gaten houdt. Doel was om de doelgroep te prikkelen om na te denken of het internet een bedreiging of slechts een onschuldig informatiemedium vormt. De ‘spy’ komt in de hele campagne voelbaar naar voren en heeft verschillende partijen enthousiast gemaakt om de tentoonstelling op uitzonderlijke wijze onder de aandacht te brengen. Zo heeft media-exploitant Bizon door de hele stad de ‘spy’ guerrilla-achtig verspreid op witgeverfde peperbussen. Het succes van de wervingscampagne heeft geleid tot een hoog bezoekersaantal en positieve aandacht voor World-Information Exhibition.

toepassing
Concept, postercampagne, guerrilla, filmpje en stickers


WIN_invitation-voorz-WTK1



WIN_POSTERS-A2-HR-1

WIN_POSTERS-A2-HR-2

WIN_POSTERS-A2-HR-3

WIN_POSTERS-A2-HR-4

WIN_POSTERS-A2-HR-5

WIN_L1000093

WIN_spy-stand-alone


WIN_SPY_02

WIN_SPY_03

WIN_SPY_04

WIN_L1000114



© 2019 Üppig

© 2019 Üppig