Wiegerinck Architecten

visuele identiteit

Met hun unique sellingpoint profileert Wiegerinck zich als sociaal bewogen, integer en maatschappelijk betrokken. Vraag aan Üppig was om op basis van deze waarden een visuele identiteit te ontwikkelen die deze profilering uitdraagt en klanten in de zorg aanspreekt. Een uitstraling waar Wiegerinck voor staat: ruimte maken voor mensen.

Üppig nam ‘ontvouwen' als creatief uitgangspunt, omdat de ontwerpen van Wiegerinck op een natuurlijke wijze in een omgeving worden opgenomen. De opgefriste huisstijl brengt hiermee de maatschappelijke betrokkenheid en de duurzaamheid van de organisatie op integere wijze sterk in beeld.

toepassing
Visuele identiteit, stationary en presentatiemiddelen

WIE_concept-01


kleurdefinitie



WIE_concept-04


huisstijl lettertypen



WIE_concept-03


huisstijl uitingen



WIE_huistijl-01

WIE_huisstijl_IMG_1771

© 2017 Üppig

© 2017 Üppig